W naszej ofercie znajdą Państwo ofertę projektu LOGO firmy wraz z Księgą Znaku,
oraz Księgą Identyfikacji Wizualnej Firmy.
LOGO to znak identyfikacyjny firmy.
Logo może składać się z logotypu (nazwy) oraz sygnetu (grafiki). Nie każde, jednak, logo zawiera oba te elementy razem.
Logo przygotowywane jest starannie w programie do grafiki wektorowej.
Wektorowa wersja logo jest podstawową formą, którą każdy przedsiębiorca powinien posiadać. Można je bowiem w takiej formie bez straty na jakości powiększać i pomniejszać do dowolnych rozmiarów. Logo projektowane jest indywidualnie, a wszystkie jego właściwości są odpowiednio dobrane. Każda ta właściwość – czyli kolor, czcionka, kształt, proporcje, wielkość itp. powinny być opisane w Księdze Znaku dołączonej do logo.
Klient zamawiając u nas logo otrzymuje więc, jego wektorową wersję oraz podstawową Księgę Znaku, a także logo zapisane w formatach przydatnych na co dzień (png, pdf, jpg).
Przed przystąpieniem do projektowania logo, przeprowadzamy z klientem wywiad na temat działalności do jakiej wykonamy znak, upodobań klienta oraz jego oczekiwań. Bazując na zdobytych informacjach projektujemy logo i wysyłamy klientowi trzy propozycje projektu. Po wybraniu jednej wersji wykonujemy logo i dopuszczamy poprawki do momentu uzyskania zadawalającego efektu.
KSIĘGA ZNAKU
Logo – znak identyfikacyjny firmy powinno posiadać Księgę Znaku. Jest to dokument, który zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne do właściwego używania znaku firmowego, informacje o LOGO.
KSIĘGA ZNAKU:
- Geneza logo.
- Logotyp i sygnet.
- Konstrukcja logo (w tym: typografia).
- Wymiary logo.
- Skalowanie i minimalny rozmiar.
- Pole ochronne logo.
- Kolorystyka (RGB, CMYK, PANTONE), również: monochromatyczny i achromatyczny.
- Zastosowanie na różnych tłach.
- Niewłaściwe zastosowanie logo.
BRANDING FIRMY.
Słowo branding pochodzi od angielskiego słowa brand, oznaczającego markę. Innymi słowy jest to budowanie świadomości marki, tworzenie marki od podstaw.
Na branding składają się elementy takie jak nazwa, logo, hasło reklamowe czy spójna identyfikacja wizualna.
Księga identyfikacji wizualnej jest kluczowym narzędziem w budowaniu silnego, rozpoznawalnego i profesjonalnego wizerunku firmy,.
KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ FIRMY:
- Nazwa, geneza i misja firmy.
- Slogan i motto firmy.
- Logo z Księgą Znaku.
- Kolorystyka firmy.
- Typografia firmy.
- Wzory materiałów drukowanych (materiały reklamowe i firmowe takie jak: wizytówka, papier firmowy, ulotki, pieczątki, gadżety reklamowe, itp.).
- Projekty do mediów cyfrowych oraz społecznościowych (strona, profile społecznościowe, szablony e-maili itp.).
- Projekty opakowań produktów.
- Wystrój wnętrz firmowych, witryn, znakowanie pojazdów, strój pracowników itp.
- Stoiska wystawowe, szyldy, bannery, roll-upy itp.